17 Ocak 2013 Perşembe

Oy başıma gelenler

Bir yandan düzenli hayata geçişimin mutluluğu, bir yandan okulu uzatma ihtimalimin yükselen olasılığının stresi derken of cümleye de bak ne biçim oldu =D

Dün sabah açıklanan sınav sonucuyla bana uzatmaları oynamanın yolu göründü. Önce hiçbir şey yokmuş gibi davrandım, sonra annemi aradım, bi ton saydırdım hocaya. Tam bir öfke patlamasıydı. Bana bu okulu bitirtmiycekler minvalinde çığrındım. =D  Daha sonra teyzem aradı, onla konuşurken de bi güzel ağladım. Sonra da kardeşimlen konuştuk, yaşam sevincim içime kaçmış gibiydi. Yasın 5 evresini yaşadık elhamdülillah asdhgfdsasdf

Neyse akşam kendime kıyamadım, dur sana küçük süprüzler yapiym dedim. Aklımca film gecesi düzenliycektim. Markete diye çıktım ama yolda ağlamaya başladım. Ayy çok komikti yemin ederim hüzünçlü aşk şarkısı klibi gibi. Hem ağlarım hem giderim asdfggfdsadf   Bi yandan soğuk, burnumu çekiyorum; bi yandan gözümü sileyim de aman kimse görmesinler. Lan valla çocuk gibiyim, oyyy ben kendimi ^__^ 

Market dönüşü yine kafamda binbir tilki, tam apartın yanındaki parka geldim ki 4 tane köpek havlayarak bana doğru koşuyor. Aneeaaam, bi anda nasıl ürktüm anlatamam. o_O Tamam köpek severim de öyle yaldır yaldır üzerime koştuklarında da çok pis korkarım. Resmen içe doğru bi sıçış yaşadım asdfgjhgfdsadf

Bunlar bana doğru koşarken ben bi bağırdım 'Napıyosunuz yaaa siz!!!!? Ödümü kopardınız. Hayret bişey!!!' diye asdghfdsasdf  Hani dilleri olsa 'Abla kusura bakma valla mevzu vardı araya karıştın' diyecekler =D
Ben bağırınca bunlar 4ü bir durdular. Ama ben nasıl korktuysam artık bağrınıp duruyorum 'Ayıp değil mi ben sizi seviyorum halbuki, akşam akşam şu yaptığınıza bakın!!!' diye. Bi yandan da poşetin içinden ekmek koparmaya çalışıyorum barış çubuğu olsun diye =D

En cüsselisi dibime kadar geldi, ekmeği attım kokladı kokladı yemedi tabi, ağzının tadını biliyo kuru ekmek mi yiycek. Bence o köpek boğa burcu asdgfdsasdfgh 

Diğerleri geri planda bizi izliyolar falan. Bu arada su kanalının karşısındaki köpeklerle dalaşıyorlarmış meğersem, ben bunlara kızıyorum bir de 'Bak uslu uslu durun, iş açmayın başınıza' diye. Kafayı yedim herhalde asdfghjdsdf  Sonra bunlar yerlerine geri döndüler, içlerinden biri peşimden geldi. Bi baktım, staja giderken bana eşlik eden köpek. 'Küstüm lan ben sana bi de kankam olcaksın diğerleriyle bir olup korkuttun beni hayınnn' diyerek küstüğümü söyleyip peşimden gelme dedim asdgfdsadfgh  Baya mahsun baktı ama küstüm bi kere, yine salam alırım barışır nasılsa aasdfghfdsadfg


eşek kafalılar yaaa ^___^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder