26 Mart 2011 Cumartesi

mistake

dün sinirden uyuyamadım be blog. ve her zamanki gibi öfkemi yararlı şeylere döndürmeyi düşündüm. yok yok ne temizlik yaptım ne de yemek, bilemedin. ki bu durumda en birinci ben oldum. hayır şizofren falan değilim tabi ki de eğlence anlayışım farklı. kendim güleyim diye espri yaparım hep. ama bunu kimseye söylemem, sen de çaktırma e mi? sçs ahaha

neyse. izlenicek filmler listem bir hayli kalabalıktı ama hata kaza bi drama denk gelirim de cırlarım diye ne zamandır izleyeyim deyip durduğum how i met your mother'a sardım. cidden sardım çünkü bi oturuşta bi sezonu bitirdim. yani hesap et artık ne kadar kızmışım ehehe

paragrafları da hep gülerek bitiriyorum, sabah şekeri gibiyim yine. ve geliyorum sadede blog.

yazının devamı bol miktarda spoiler içerir ;)

lily marshall 'la evlilik öncesi hafif tozutur. sanki her şey bi anda değişecek aküü, neden pisikolojisi bozulduysa artık. resme meraklı bir taze olduğundan teaa ebesinin nikahında bir yerde bi sınava giricektir. ama ne yazık ki evden kaçarken -ehehe- lastik patlar ve ilkyardım olarak ted'i arar. garibim zaten şamar oğlanı gibin olduğundan doloylu tez yetişir ve lastiği değiştirir. öncesinde 'bu bir işaret, gitmemeliyim' diyen lily yellozu fikir değiştirir ve buna karşılık şu diyalog gelişir:

Ted: No, it's not an adventure, it's a mistake!
Lily: OK, yes it's a mistake. I know it's a mistake, but there are certain things in life where you know it's a mistake but you don't really know it's a mistake because the only way to really know it's a mistake is to make the mistake and look back and say 'yep, that was a mistake.' So really, the bigger mistake would be to not make the mistake, because then you'd go your whole life not knowing if something is a mistake or not. And dammit, I've made no mistakes! I've done all of this; my life, my relationship, my career, mistake-free. Does any of this make sense to you?
Ted: I dunno, you said mistake a lot.

tam 'kız haklı beyler!' derken ted'in onca lafı piç etmesi de paha biçilemez yannız!

eğer bişey anlamadık diyen varsa da sabah sabah beni uğraştırmayın, açın izleyin laynn asdfghj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder